סטארטאפים

מהרעיון ועד המימוש: איך לנהל סטרטאפ מניב?

פתרון מקיף לכל שלב בחיי הסטרטאפ, יסייע לכם להפוך את הרעיון למציאות רווחית: משלב ההקמה והגיוס ועד ניהול התקציב והליווי החשבונאי.

מדי שנה מתפרסמים אקזיטים ישראלים בשווי מאות מיליוני דולרים. אך גם באומת הסטרטאפ, הדרך משלב הרעיון ועד המימוש המוצלח שלו ארוכה, ומצריכה ניהול מושכל של המשאבים עד לפריצת הדרך המיוחלת.

הקמה וניהול סטרטאפים: אתגרים מרכזיים

לכל אחד משלבי הצמיחה של הסטרטאפ אתגרים משלו. אחד האתגרים הראשונים הוא להכין תכנית עסקית ולגייס משקיעים. גם לאחר גיוס הכספים, יש לנהל את הכסף בצורה נכונה, בלי להיגרר להוצאות מיותרות שירוקנו את הקופה ויקשו על החברה לממש את הרעיון שלשמו היא הוקמה.

הגעתם לפריצת הדרך? חברות סטרטאפ מצליחות מתאפיינות בצמיחה מהירה: חלק מהסטרטאפים שמשרדנו מלווה מעסיקות בתחילת הדרך 10 עובדים, ותוך זמן קצר מתרחבות ומכילות 100 עובדים ואף יותר. לצמיחה המהירה יש משמעות ברמה התקציבית וברמת יחסי העבודה.

פתרון מקיף לכל שלבי הסטרטאפ

הניסיון של משרדנו בליווי סטראפים, הוביל ליצירת מעטפת המספקת מענה מקיף לכל שלב במחזור חיי הסטרטאפ:

ניהול כספים

ניהול התזרים, ניטור ההוצאות וניהול מו"מ מול ספקים.

סיוע בהתנהלות מול המדען הראשי

לצורך קבלת תמיכה ומענקים.

בניית תכנית עסקית

שתסייע לגיוס משקיעים. כולל בדיקת היתכנות עסקית והגדרת יעדים.

בניית תקציב וביצוע בקרה תקציבית

לצורך מימוש מטרות החברה וחיזוק האמון של המשקיע ביזמים.

פתיחת עסק

פתיחת תיקים ברשויות המס.

ראיית חשבון

ייצוג והגשת דוחות לרשויות המס.

לניהול סטרטאפ רווחי:

מלאו את הפרטים הבאים ונציגינו יצרו איתכם קשר בהקדם

לקוחות מרוצים